کارشناس فروش : ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰

شرکت تولید قیر عایق کرج


شرکت تولید قیر عایق کرج,شرکت تولید قیر عایق کرج, فروش و اجرای عایق های رطوبتی حرارتی صوتی







پر مخاطب ها

    خدمات عایق کاری پشت بام در انواع سطوح با مواد نانو : آب بندی پشت بام نانو بر روی سطوح پشت بام و سقف اجرا شده و پس از خشک شدن لایه‌ای انعطاف‌پذیر، ۱۰۰% آب­ بند، با چسبندگی بسیار بالا را تشکیل می­‌دهد. در طبقه­‌بندی مواد آب­‌بندی در دنیا به واسطه این که اجرای این محصول همانند اجرای پوشش‌­های رنگ می‌­باشد، از این محصول به عنوان یک رنگ آب­‌ بند پلیمری پایه سیمانی (Polymer Cement-Based Waterproof Paint) یاد می­‌شود. طبق مطالعات انجام شده، پوشش ­های آب­‌ بند پایه پلیمری در مقایسه با سیستم‌های پایه قیری نظیر ایزوگام و قیرگونی دارای انعطاف­ پذیری و الاستیسیته بهتر، طول عمر و مقاومت گرمایی بالاتری هستند. عایق نانو محصولی است با یک جزء برای عایق بندی شامل لاتکس و پودر ارگانومنیرال به رنگ سفید به شکل مایع عسل مانند به رنگ شیری است که با قلم مو رنگ پلاستیک و یا توسط ایرلس و کنیتکس پاش قابل پاشیدن بر روی سطح بام می باشد که پس از خشک شدن بسیار نرم می شود و در دو دست، دست اول برای پر کردن خلل و فرج سیمان زیر کار و دست دوم به همراه توری پلی پروپیلن بر روی بام جهت آب بندی استفاده می شود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    شنبه 30 بهمن 1400 - 22:16
    بازدید : 312

    پخش و توزیع انواع پوشش های آب بندی مایع در گلشهر : یکی از مشکل هایی که اشخاص بسیاری در شهرهایی با رطوبت فراوان و میزان بارش مداوم برف و باران روبه رو هستند ، نم و رطوبت هوا می باشد که از دیوارها و یا پشت بام وارد ساختمان ها می شود. همچنین در بعضی از موارد سبب باد کردن گچ دیوار، پوسیده شدن و ترک خوردن و زرد شدن دیوار می‌ گردد و ضمنا باعث نفود رطوبت از سقف و پشت بام به داخل ساختمان ها می شود. در موارد دیگر نفوذ رطوبت اگر خیلی زیاد باشد سبب به وجود آمدن کپک و سبزی در گچ‌های سقف و دیوار و ایجاد بوی نامطبوع می گردد که این امر سبب می شود که زیبایی ساختمان از بین ببرد و برای سلامت خود ما هم مضر باشد. بدین سبب برای حل نمودن این مسئله نفوذ رطوبت و نم به داخل ساختمان و بر طرف نمودن نم از پشت بام ها، مایع عایق رطوبت ( عایق مایع پشت بام ) پیشنهاد می‌شود. نمونه عایق رطوبتی مایع ، مدل پیشرفته و به‌ روز است که مانع زنگ‌زدگی آهن‌ها، زرد شدن رنگ دیوار و سقف و یا به وجود آمدن کپک می گردد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    پنجشنبه 28 بهمن 1400 - 15:20
    بازدید : 232

    انواع کاربرد عایق جدید نانو ضد رطوبت در صنعت ساخت و ساز : عایق جدید نانو به صورت نقطه به نقطه و با چسبندگی بالا به سطح متصل می شود بنابراین مانند روش های عایق کاری سنتی امکان نفوذ آب به زیر آن وجود نخواهد داشت. در صورتیکه بر اثر عوامل مکانیکی به لایه عایق نانو آسیب وارد شود و از آن محل آب نفوذ کند محل نشتی آب به خوبی قابل تشخیص خواهد بود. ترمیم و اجرای عایق نانو بر خلاف ایزوگام و قیرگونی بسیار آسان بوده و احتیاج به نیروی متخصص و هزینه بالا ندارد، فقط کافی است محل آسیب دیده را با استفاده از قلم مو که به رنگ آغشته شده باشد ترمیم نمائید. سطح نهایی کاملا قابل تردد بوده و از نظر سختی نسبت به تمامی عایق ها دارای مقاومت بیشتری است.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    چهارشنبه 27 بهمن 1400 - 15:34
    بازدید : 236

    انواع عایق های نانو و مصالح جدید آب بندی چاله آسانسور : روش عایق کاری و آب بندی چاله آسانسور یک روش مشخص و یا روش معمول و یکنواختی نیست. در عایق کاری و آب بندی چاله آسانسور بنا بر میزان نشت، سرعت نشت آب ، نوع سازه چاله آسانسور ، موقعیت قرار گیری چاله آسانسور ، ارتفاع و طبقات منفی چاله آسانسور از همکف ، شرایط جغرافیایی و محل استقرار چاله آسانسور و مسایل و شرایط دیگر ممکن است از روش های مختلف و مواد مختلفی برای آب بندی و عایق کاری آن استفاده شود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    دوشنبه 25 بهمن 1400 - 22:56
    بازدید : 243

    نصب و اجرای ایزوگام روی دیوار نمای ساختمان بدون داربست : نصب ایزوگام روی دیوار بدون داربست از اهمیت بسیار زیادی به منظور افزایش مقاومت دیواره ها و جلوگیری از ریزش یا تخریب آن ها به شمار می رود. کاهش هزینه ها و سرعت بالا در روش نصب ایزوگام روی دیوار ساختمان بدون داربست موضوع مهمی است که می توان به آن اشاره کرد. با استفاده از تکنیک ماهیچه بندی دیوار های ساختمان، نصب ایزوگام روی دیوار بدون داربست انجام می شود. توجه به اهمیت عایق بندی دیواره ها انتخاب ایزوگام دیوار ساختمان را به یک انتخاب کاملا هوشمندانه تبدیل می کند. این روش نصب نیازمند تخصص بالایی است که در نهایت بتوان شاهد موفقیت آمیز بودن نصب بود. انتخاب عایق های چسبی به منظور نصب در دیواره های ساختمان در صورت وجود پیش نیاز های لازم یکی از گزینه هایی است که قطعا می توان شاهد کارایی مناسب آن بود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    دوشنبه 25 بهمن 1400 - 16:58
    بازدید : 588

    خرید پرایمر پوشش محافظتی پایه ی قیر در کرج : پوشش محافظتی پایه ی قیر که به منظور ایجاد مانعی دائمی در مقابل عبور آب و بخار آب طراحی شده و می تواند برای ایجاد لایه های مانع تبخیر، پوسته های نم گیر، پوشش مخازن و لوله های آب آشامیدنی، حفاظت از سازه های بتنی زیرزمینی، عمل آوری بتن ضمن حفظ آب و نیز محافظت از سطوح فلزی در برابر خوردگی مورد استفاده قرار می گیرد. امولسیون قیری برای عایق کاری سازه های بتنی، مخازن آب آشامیدنی ، سیلوی ذخیره مواد غذایی مخازن آب و لوله های آزبست بتنی و فلزی همچنین سازه های کنار دریای نواحی شمال و جنوب ایران و محل های باز مناسب می باشد. از این امولسیون برای تعمیر و زیر سازی قبل از عایق کاری نهایی و پر کردن درزهای انبساطی می توان استفاده کرد. این پوشش دارای چسبندگی بسیار زیاد به انواع سطوح بوده و یک لایه کاملا یکپارچه (بدون درز) و انعطاف پذیر بر روی مقاطع زیرآیند ایجاد می‌نماید. 

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    شنبه 23 بهمن 1400 - 16:01
    بازدید : 527

    اجرای عایق رطوبتی پلیمری مدرن در انواع سطوح سازه : عایق رطوبتی پلیمری انواع مختلفی دارد. سطوح مختلف ساختمانی از جمله پشت بام، دیوار بیرونی ساختمان، ورق‌های لزی مانند شیروانی و ساندویچ پانل، سنگ، سرامیک، آجر، مخزن آب، استخر، کاهگل، کانال و اچ وک، سرویس‌بهداشتی و... عایق رطوبتی مخصوص خود را دارند. عایق رطوبتی پلیمری با توجه به شرایط مختلف اجرایی دارای انواع متفاوتی می‌باشد. از انواع عایق رطوبتی می‌توانیم به عایق رطوبتی نانو، عایق مخصوص ساندویچ پانل، عایق پایه سیمانی، عایق دیوار باران‌گیر، عایق استخر، عایق شفاف و... اشاره کنیم که باتوجه به نوع کاربری، سطح و محل اجرا انتخاب آن برای هر کارفرما متفاوت است.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    21 بهمن 1400 - 12:4
    بازدید : 377

    ارائه بهترین روش ها جهت آب بندی انواع استخر در کرج : استخرها مکان های تفریحی مناسبی برای تمام فصول می باشند ولی باید در نظر داشت که مانند هر سازه دیگری استخر ها هم نیاز به نگه داری و مراقبت های ویژه ای دارند.یکی از مهم‌ترین نکات در ساخت و نگه‌داری از یک استخر توجه به آب ‌بندی استخر است؛ مواد تشکیل دهنده استخر ها که عمدتا سیمان و مواد نفوذ پذیر هستند باعث درز احتمالی آب در میان این مواد سیمانی شده و در نهایت باعث ترک استخر و خرابی آن خواهد شد. کسانی که به استفاده از استخر علاقه دارند باید این موضوع را در نظر داشته باشند که از آنجایی که بیشتر استخرها از سیمان ساخته شده‌اند بنابراین باید با عایق‌بندی استخرها از تخریب و نشت کردن آب در آن جلوگیری شود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    سه شنبه 19 بهمن 1400 - 22:12
    بازدید : 273

    قیمت عایق حرارتی لوله های سازه های نیروگاهی کرج : لوله‌ها نقش اساسی در بسیاری از فرآیندهای صنعتی بویژه در تاسیسات نفت و پتروشیمی ایفا می‌کنند. این لوله‌ها بخش‌های اصلی سازه‌های نیروگاهی مانند توربین‌ها و بویلرها را به یکدیگر متصل می‌کنند. به کمک این لوله‌ها است که جریان ماده و انرژی امکان‌پذیر می‌شود. برای این‌که چنین فرآیندهایی به درستی انجام بگیرند، مواد موجود در لوله‌ها باید در شرایط عملیاتی خود مانند دما، ویسکوزیته و فشار مناسب قرار بگیرند. به همین دلیل، علاوه بر نصب صحیح لوله‌ها، بهره‌گیری از عایق لوله نیز در دستیابی به این اهداف اهمیت بالایی دارد. در این مطلب به بررسی عایق لوله و نحوه نصب و انواع آن پرداخته می‌شود. لوله‌ها نقش اساسی در بسیاری از فرآیندهای صنعتی بویژه در تاسیسات نفت و پتروشیمی ایفا می‌کنند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    دوشنبه 18 بهمن 1400 - 21:28
    بازدید : 210

    استفاده از چسب آب بندی و درزگیری سرامیک و کاشی کرج : برای استفاده از چسب آب بندی و درزگیری سرامیک و کاشی آلودگی و گرد و غبار را از لبه ها و حدفاصل کاشی و سرامیک با یک پارچه تمیز بردارید.  ممکن است مقداری چسب کاشی یا سیمان روی آن چسبیده باشد سعی کنید سطح مورد نظر را کاملا یکدست و تمیز کنید و اضافات را بردارید. این اضافات و زایده ها می تواند مانع از آب بندی درست شود و در نتیجه کار شما به شکست منتهی می شود. پس از تمیز کردن اجازه دهید کاشی ها و جاهایی که قصد درزبندی دارید کاملا خشک شود. قبل از استفاده از درز گیر سطح درز و اطراف آن را به خوبی پاک کنید تا هیچ گونه گرد و غبار یا رطوبتی باقی نماند.برای این کار می توانید از بنزین یا مواد حلال دیگر استفاده کنید و سپس با پارچه خشک کاملا تمیز و عاری از رطوبت کنید.پس از ۲۰ دقیقه از درزگیر استفاده کنید

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    يکشنبه 17 بهمن 1400 - 23:27
    بازدید : 265

    عایق‌ کاری مناسب بخش‌ های مختلف ساختمان سقف و کف : به‌ طورکلی در تأسیسات گرمایی، برای کم کردن تلفات حرارتی سطوح مختلف ساختمان، لوله‌ها، کانال‌ها و مخازن و جلوگیری از نفوذ رطوبت و انتقال صدا، از مواد و مصالحی به نام عایق استفاده می‌کنند. درواقع عایق‌های حرارتی مصالحی هستند که برای جلوگیری از انتقال حرارت استفاده می‌شوند. در این میان گرچه عایق‌کاری ممکن است تا حدودی هزینه ساخت و قیمت تمام‌شده ساختمان را افزایش دهد ولی در درازمدت بهره‌وری بالایی داشته و می‌تواند هزینه اولیه را باصرفه جویی لازم جبران نموده و موجبات آسایش و صرفه اقتصادی را فراهم نماید. عایق‌کاری مناسب بخش‌های مختلف ساختمان مانند سقف، کف و دیوارهای جانبی، همچنین عایق‌کاری لوله‌ها و سطوح داغ و سرد باعث افزایش راندمان انرژی می‌گردد. جالب است بدانید که با عایق‌کاری در ساختمان می‌توان در انرژی گرمایی و سرمایی محیط تا حدود 45 تا 55 درصد صرفه‌جویی نمود که امری شایان توجه می‌باشد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    شنبه 16 بهمن 1400 - 22:39
    بازدید : 200

    اجرای عایق های رطوبتی جدید جایگزین روش های قدیمی : امروزه آب بندی و عایق کاری پشت بام های سیمانی و موزاییکی با عایق های رنگی و بی رنگ نانو امکان پذیر شده است. عایق های رطوبتی رنگی و بی رنگ نانو استاپ بهترین جایگزین عایق های قدیمی همچون ایزوگام و قیرگونی است ، که ضمن دارا بودن مزایای بسیار نسبت به آن عایق ها ، از لحاظ هزینه نیز بسیار به صرفه تر می باشد. برای آب بند نمودن پشت بام نیاز به هیچ نیروی اجراکار متخصص نبوده و به سادگی و با توجه به روش اجرا می توان پشت بام را ضد آب نمود. یکی از قابلیت های این نوع عایق ها نسبت به نسل قدیمی خود از جمله ایزوگام و قیر گونی ، خاصیت کشسان بودن آن است. این خاصیت باعث میشود در هنگام ایجاد ترک های سطحی ، از خود مقاومت نشان دهد و مانع از پاره شدن لایه ی محافظ و به دنبال آن از بین رفتن ایزولاسیون سطح گردد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    جمعه 15 بهمن 1400 - 17:11
    بازدید : 192

    اجرای نانو رنگ عایق رطوبتی شفاف جهت بندکشی سرویس : عایق رطوبتی نانو یکی از انواع عایق های رطوبتی کاشی است. عایق رطوبتی یک عایق رطوبتی سرد اجرا است که جهت عایق کاری پشت بام استفاد می شود.این عایق پس از ترکیب پودر و مایع آن قابل اجرا روی انواع سطوح سیمانی، بتنی، گچی، سنگی و کاشی می باشد. باید توجه داشت که قیمت عایق رطوبتی بام با استفاده از ایزوگام که روشی قدیمی تر محسوب می شود به دلیل متریال نفتی این مواد مقرون به صرفه تر از روش های و مواد جدید نخواهد بود. در صنعت روز ساختمان سازی کاملاً نیاز به انواع عایق احساس می شود. از این رو تولید کنندگان روز به روز انواع عایق هایی را می سازند که با کیفیت بالاتری نیاز های مصرف کنندگان و مشتریان را برطرف کند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    پنجشنبه 14 بهمن 1400 - 1:04
    بازدید : 424

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 450
    تعداد کل نظرات : 2